Inspireeriv naine Katrin Kiviselg – muljetavaldav karjäär ja ilu käsikäes

Katrin Kiviselg on tõeliselt inspireeriv naine, kelle särav olek ja enesekindlus hakkab kaugelt silma. Kui aasta eest lugesime ajakirjast Director Katrinist persoonilugu, mõni kuu hiljem hakkasime oma tiimiga ise ettevõtjateks ja täna saime sellest globaalset rõivaäri vedavalt naiselt intervjuu, siis pole vist vaja öelda, et inspiratsioon kumab kaugele ja tänased ägedad naised on eeskujuks tuleviku tegijatele naistele.

Katrin Kiviselg töötab luksusülikondi müüva ettevõtte LGFG Fashion House globaalse müügikoolitajana ning on ehitanud üles selle rõivaäri turud Prantsusmaal, Hollandis ja Luksemburgis. Tegu on kahe jalaga maa peal, enesekindla ning oma väärtust teadva naisega, kes plaanib ka oma lapsele õpetada julgelt ja suurelt unistamist. Ilutootedki ei ole Katrinile võõrad – oluline on kasutada kvaliteetseid ja tõhusaid asju, mis igas maailma nurgas toimiks ja teeks seda, mida vaja. Ja meil on vedanud – Rootsist pärit Löwengrip Care & Color travel size juuksetooted võitsid selle cooli naise südame.

Millist Löwengrip Care & Color toodet kasutad ja miks see sulle meeldib?
Kasutan Löwengrip The Cure juuksesarjašampooni, palsamit ja maski. Mulle meeldivad need mitmel põhjusel – juuksed on pärast kasutamist läikivad ja kerged, pluss mulle meeldib toodete kujundus ja lõhn. Juuksesari on ka väikestes 100 ml tuubides, mistõttu seda on lihtne endaga reisile kaasa võtta.

The Cure juuksetooted on ka väikestes 100 ml tuubides, mistõttu neid on lihtne endaga reisile kaasa võtta.

Kuna reisid tööga seoses palju, siis mis tooted alati kaasa pakid?
Lisaks näotoodetele (mida saab tavaliselt väikestes pakendites osta), peavad mul olema kaasas head juuksetooted, kuna „hotelli šampoon“ tihtipeale ei sobi. Mu peanahk on väga tundlik ning kui head juuksetoodet kaasas ei ole, siis ei ole vahet, mitu korda ma pead pesen ja föönitan – juuksed näevad ikka mustad välja.

Sinu parim ilunipp kiire elutempoga naisele
Hoolimata päeva pikkusest ja väsimusest tuleb õhtul alati näonaha eest hoolt kanda. Hommikul on siis oluliselt lihtsam end korda seada.

Sinu nõuanne naisele, kes unistab rahvusvahelisest karjäärist
Proovi ja julge! Rahvusvahelise karjääri alustamine tähendab väga palju vastuseta küsimusi ning ebakindlust – tihtipeale oled sina see, kes peab lahenduse välja mõtlema.
Ma olin veel kooliealine kui unistasin sellest, et saaks veeta hommikusöögi kodus, lõuna Pariisis ja õhtusöögi mõnes kolmandas riigis. Tol ajal ei olnud vaba piiriületus võimalik, ei olnud ka Euroopa Liitu. Mäletan üht mõnusat jahedat, kuid päikesepaistelist hommikut Pariisis süües prantsuse hommikusööki (kohv, croissant, apelsinimahl) kui mul see unistus meelde tuli. Samal päeval pidin ära käima Brüsselis ning planeerisin ka oma Luksemburgi tööreisi – võtsin korraks tempo maha ja olin tänulik oma julgete lapsepõlveunistuste eest.

Rahvusvahelise karjääri alustamine tähendab väga palju vastuseta küsimusi ning ebakindlust – tihtipeale oled sina see, kes peab lahenduse välja mõtlema.

Müügitöö on sinu kirg – palun ütle kaks nippi, kuidas hea toode kiiresti maha müüa
Esiteks – sa pead uskuma enda tootesse ja sellesse, et selle müügiga teed sa head. Meie müüme luksuslikke mõõdu-ülikondi, kuid hoopis olulisem kui toode on fakt, et me aitame oma klientidel säästa aega, et nad saaksid rohkem aega oma perele ja tööle keskendumiseks. Pluss, hea kvaliteet tagab selle, et inimene ostab pikaajalisemalt vähem tooteid, mille kandmist saab kauem nautida ehk kaudselt aitame säästa keskkonda.
Teiseks – müügitöö on parim amet maailmas, kui seda teha õigesti ja oma tööd armastada. Õige müügiinimene ei ole “pähemäärija”, vaid oskab klienti konsulteerida ning märgata, kas toode ja klient üldse sobivad teineteisele. See on alati kahepoolne suhe – ka müüjale peab klient sobima.

Müügitöö on parim amet maailmas, kui seda teha õigesti ja oma tööd armastada.

Kas välimus mängib edukaks saamisel mingit rolli?
Meie klientidele, kelleks on näiteks edukad advokaadid, ettevõtjad, eksperdid – on korralik väljanägemine ülioluline. Need on inimesed, kes peavad oma klientide ees esinduslikud välja nägema. Ei pea kulutama palju raha, et hea välja näha. Paar kvaliteetset omavahel sobivat riideeset, mis istuvad hästi ning enese eest hoolitsemine jätavadki juba hea mulje.

The Cure trio: