Naised, kes meid inspireerivad: Liisa Ennuste

Allolevatele küsimustele vastas Liisa Ennuste – maailma ühe vingeima brändi – Nike’i – Eesti ja Baltikumi turundusjuht – lennukis. Kiirus, lennukus ja avar maailmapilt teevad Liisa ligitõmbavaks ja ägedaks vestluspartneriks nii live’s kui ka e-kirja teel. Loe Liisa mõtteid Löwengripi toodete, Nike’i ketside ja maailma paremaks muutmise kohta. Meie oleme igatahes nii inspireeritud, et huuh… ja see pole mingi niisama ilutopsiku-jutt, vaid innustavad mõtted vingelt naiselt igale inimesele, kes tahab ajaga kaasas käia.

Oled igapäevaselt Nike Baltikumi brändijuht. Mis see töö endast kujutab?
Olen selles mõttes täieliku jackpot’i võitnud, et mu töö on niivõrd mitmekülgne ja pidevas muutuses, et rutiini ei teki kunagi. Vastutan kogu Nike turundustegevuste eest Eestis ning koordineerin turunduskampaaniaid ja muid aktsioone Baltikumis. Peakontor asub Tallinnas ning meil on väiksemad tiimid ka Riias ja Vilniuses, kes viivad meie ja Nike’i peakontorist tulevat ellu kohalikel turgudel. Mu igapäevatöö sisaldab palju korraldamist ja ringi jooksmist – erinevad pildistamised ja filmimised, sotsiaalmeedia aktsioonid, üritused, reisimised Baltikumis ja Nike Euroopa peakontorisse. Ringitormamist tasakaalustab kontoris kampaaniate planeerimine, eelarvestamine jms.

Kuidas konkurentsi täis maailmas bränd tarbijatele atraktiivseks teha?
Ma arvan, et kuna inimeste elu on igasugusest infost nii üle ujutatud, siis tuleb uudistevoost läbimurdmiseks olla terav – toota ise originaalset ja kvaliteetset sisu; pead olema relevantne – pean silmas, et lisaks globaalsetele kampaaniatele teeks bränd koostööd ka kohalike inimestega, kes hetke kultuuri loovad; ning muidugi pakkuda tarbijale enamat kui lihtsalt toodet – paeluv lugu, elamus, hariv info, huumor.

Kui suur Su ketsikogu on? Anna soovitus – milline on töölkäimiseks šikk, aga mugav Nike?
Ma hetkel istun lennukis ja ei saa kokku lugeda aga usun, et kuskil 20-30 ringis. Just tühjendasin veidi kappi, sest ma tegelikult ei taha olla ketsikollektsionäär, vaid omada selliseid mudeleid, mida igapäevaselt kannan. Minu meelest on KÕIK Nike’i jalatsid mugavad ning ise kannan tööriietuse juurde kõike alates ülikergetest Flyknit Racer’itest massiivsemate kossuketsideni. Kelle töö nii vaba stiili ei luba, soovitan klassikalisi Cortez’e või Blazereid. Lisaks on naistele loodud selline uus mudel nagu Air Max Jewell, mis on oma disaini poolest natuke julgem ja uudsem. Suviti soovitan kanda kõike, mis tehtud kootud flyknit kangast – see on hingav ja jalg ei kuumene pika päeva jooksul üle.

2018 on Sinu jaoks lugemise aasta #yearofbooks. Mida lugemine sulle annab? Sinu 3 raamatusoovitust.
Ma hakkasin lugema kolmel põhjusel:
1. Kasvatada endas seda kuldaväärt, kuid unustatud harjumust.
2. Treenida keskendumisvõimet. Usun, et see on olulisem, kui me hetkel adume. Eriti viimastel aastatel tajusin, et kuna mu töö soosib palju ühelt projektilt teisele hüppamist ja multitaskingut ning palju sotsiaalmeedias elamist, siis oli see võime mul täiesti “rikki läinud”. Lugemise ajaks panen telefoni teise tuppa ja hääletu peale ja ei vaata seda terve aja.
3. Avardada maailmapilti. Kõik raamatud, mida ma loen on väga erinevad – inglise ja eestikeelsed, ilukirjanduslikud ja mitte. Mõnikord ma isegi ei vali endale ise raamatuid, vaid usaldan pimesi tarkade inimeste soovitusi.

Soovitused: Kuu ja kuuepennine (William Somerset Maugham), Meister ja Margarita (Mikhail Bulgakov), The Undoing Project (Michael Lewis).

Löwengripi brändi asutaja ja Skandinaavia mõjukaima naise Isabella Löwengripi soov on, et ilu ei pea võtma kaua aega, kuid tooted peavad olema maksimaalselt head. Mida sinu jaoks ilu tähendab? Mis peab üks ilutoode tegema, et vannitoas kindla koha leiaks?
Ma olen üsna kiire elustiiliga inimene ja palju aega ilurutiinideks ei jäägi, nii et minu jaoks on superoluline, et toode oleks lihtne ja paneks mind kohe naiselikult ja puhtalt tundma (loevad lõhn, pakendidisain, hinna-kvaliteedi suhe). Ja vastates suuremale küsimusele – ilu on väga personaalne kontseptsioon. Mulle meeldivad väga naised, kes kannavad minimaalselt meiki, kuid on hoolitsetud. Mu ema on minu arvates väga ilus. 🙂 Samuti meelivad mulle naised, kes rajavad uusi iluideaale – mängivad erinevate värvidega, ujuvad vastuvoolu.

Mida sa Löwengripilt proovinud oled?
Olen siiani proovinud näopesugeeli Clean & Calm, deodoranti Healthy Glow, dušigeeli Clean Up ning kuivšampooni Good To Go. Esiteks, mul vajus suu täiesti lahti kui kõiki neid tooteid enne kasutamist nuusutasin – eriti deodorant ja dušigeel blew my mind. Need on täiesti teistsugused võrreldes toodetega, mida varem olen proovinud – aroomid on väga sensuaalsed ja pehmed (ei jäta sellist “keemilist” tunnet nagu paljud teised brändid). Samuti on tootedisain nii ilus, et see mõjub lausa vannitoa interjööri osana.

Mul vajus suu täiesti lahti kui kõiki neid tooteid enne kasutamist nuusutasin – eriti deodorant ja dušigeel blew my mind.

Teed igapäevaselt palju trenni ja armastad jooksmist. Millised on need „must“ ilutooted, mis sa trennikotti kaasa pakid?
Number üks on kindlasti deodorant. Siis ikka dušigeel ja mini-sampoonid-palsamid ning kerge näokreem. Kuna mu trennikott on tihti samal ajal ka mu töökott ja ma liiklen ringi ilma autota, siis ma pakin kompaktselt.

Millest sa praegu unistad? Mis elus veel teoks tahad teha?
Ma unistan paarist üllast ja paarist egoistlikust asjast. Üllas unistus: ma tahaks ehitada süsteemi, mis inspireeriks ja võimaldaks kõiki Eesti noori mingit spordiala harrastama. Noortes spordiharjumuse tekitamine on mul seoses tööga suur südameasi ja tunnen, et ei ole selleks piisavalt teinud. Kui täiesti wild unistus siia lisada, siis viiksin selle programmi globaalseks. Egoistlik unistus: ma tahaks veel paljudes erinevates maailmaotsades elada (Brasiilia, Jaapan, USA, Itaalia, Cape Town, Moskva, Uus-Meremaa) kohalikke keeli õppida ja end arendada. Pool aastat tahaks lihtsalt raamatuid kusagil heas kliimas lugeda. Mingi hetk tahaks veel kunstiajalugu koolis õppida. Aga noh, see on selline “millennial dream”. 🙂