Triin Küttim: Löwengripi story poeb hinge

Kommunikatsiooniinimesele pelgalt ilusate sõnadega midagi maha ei müü. Triin Küttim on üks sellistest naistest, kes otsib mesise jutu ja kauni pakendi tagant ka reaalselt head sisu. Olgu selleks siis elekter või kaup, reklaamitava või kirjeldatava sisu peab vastama tegelikkusele ja kandma õigeid väärtuseid. Triin on oma elus igal ajahetkel aus, julge ja kirglik – ühtviisi hästi paneb ta kokku rahvusvahelise turu kommunikatsooniplaani kui katsetab kodus uut koogiretsepti. Ja muidugi soovib ta, et iluprotseduurid võtaks vähe aega ning oleks tulemuslikud.

Milliseid Löwengripi tooteid oled proovinud ja kuidas neid kirjeldad?
Avastasin Löwengripi enda jaoks rohkem kui aasta tagasi. Nüüdseks olen proovinud mitmeid tooteid:
Balance My Skin kehakreemi puhul vallutas just lõhn mu südame. Igapäevaselt pole parfüümi vajagi.
Count On Me rulldeodorandist ja Get A Grip kätekreemist on samuti saanud mu igapäevased abimehed – need teevad, mis pakendil kirjas ning kätekreemi puhul ei saa jätta mainimata, et keset tööpäeva on nii mõnus tunda korraks enda ümber selle kreemi luksuslikku lõhna. Ja samas ei muutu klaviatuur kreemiseks, sest see tõesti imendub kiirelt naha sisse.
Sleeping Sensation näomask on saanud osaks ka minu iganädalastest iluprotseduuridest ning aidanud palju mu problemaatilist näonahka, mida akneravimid kipuvad kurnama.

Kuidas tunned ära hea ilukraami?
Usaldan oma kosmeetikut, nahaarsti, juuksurit ja samuti inimesi, kelle välimus mulle meeldib. Küsin julgelt, et mida kasutad, et nii hea välja näed? Kuna elukogemust on juba piisavalt, siis vaid ilusa ja haarava reklaami või särava pakendiga mind ei võlu – mulle on oluline toote juures olev „story“, mis Löwengripi juures on pea sama muljetavaldav, kui tooted.

Mulle on oluline ka toote stoori, mis Löwengripil on pea sama muljetavaldav, kui tooted ise.

Tavaliselt loen ka pakendil olevat peenikest kirja; vaatan, mida ajakirjanduses brändist kirjutatakse, uurin sõbrannadelt, mis neile meeldinud jne. Oluliseks pean ka hinna-kvaliteedi suhet – näiteks selles valguses, et kas väga hea toode on oma hinda väärt või leidub taskukohasem alternatiiv. Elu on näidanud, et head asjad on reeglina oma hinda väärt.

Elu on näidanud, et head asjad on reeglina oma hinda väärt.

Valin alati tootjad, kes tegelevad uurimistööga ja on oma valdkonnas eksperdid, ei tee loomkatseid, kasutavad võimalikult palju puhtaid koostisaineid jne. Nahahooldustoodete hoolega valimine on olnud pikk teekond, kuid võin öelda, et olen jõudnud olukorda, kus mul on vannitoas ja kosmeetikakotis vaid see, mis mulle sobib ja väärib seal olemist.

Räägi ühest Löwengripi tootest lähemalt.
Minu hetkelemmik on kehakreem Balance My Skin. Olen üldiselt kreemitaja tüüp – mul on alati vähemalt kaks erinevat keha-, jala- ja kätekreemi. Praeguseks olen konkurendid viisakalt lõpuni kreemitanud ja Löwengripi juurde pidama jäänud. See lõhnab hästi ja seda on mugav kasutada. Balance My Skin on nagu tükike luksust, mida saan endale lubada, see kisub mind korraks argipäeva rutust õndsasse rahusse ja samas annab powerit edasi panna. Uskumatu, kuidas üks kreem seda teha suudab! Lisaks sellele ta muidugi niisutab väga hästi.

Oled igapäevaselt energiaäris kommunikatsioonijuht. Mis on sinu töös 2-3 kõige tähtsamat õnnestumise komponenti?
Inimesed, inimesed ja veelkord inimesed. See, mida ma teen, on suunatud inimestele. Need, kellega koos ma seda teen, on inimesed. Head inimesed toovad soovitud tulemuse. Ilma nendeta pole tegelikult ühtegi päris õnnestumist. Energiamüük on väga erinev mistahes kauba müügist – elekter on elekter – ning selles peitubki mu töö väljakutse: veenda inimesi, miks tasub just meie klient olla. Mängu tulevad väärtused, mida inimesed peavad meie käest ostes tunda saama.

Head inimesed toovad soovitud tulemuse. Ilma nendeta pole tegelikult ühtegi päris õnnestumist.

Lemmikosa kommunikatsioonijuhi töös sinu jaoks?
Minu töö lemmikosa ongi inimesed, kellega koos asju teeme ja samuti inimesed, kelle jaoks neid teeme – kui oled leidnud probleemi, mida saab hea kommunikatsiooniga lahendada, siis selle ära tegemine tekitab parima tunde. Mul on tunne, et saan pakkuda eduelamusi nii endale, kolleegidele kui ka ettevõttele.

Nimeta mõni inspireeriv naine, kelle sa õhtusöögile kutsuks ja millest te räägiks?
Reet Aus – rõivatootmise võlu ja valu, oma brändi loomine ja rahvusvahelisel turul läbilöömine, kiirmoe võidukäigu peatamise vajalikkus jne.
Tiina Saar-Veelmaa – tööõnne teemad paeluvad mind aina enam, sest usun, et väikses Eestis tuleks aina rohkem sellele tähelepanu pöörata, et iga inimene lahkuks töölt väärtuslikumana ja õnnelikumana kui tööle asudes.
Kersti Kaljulaid – temaga räägiks muidugi kõigest, kuid ennekõike sellest, kuidas on ühitada nelja lapse ema rolli riigijuhi ametiga.