Uus Löwengrip – digitaalse ilurevolutsiooni eestvedaja

Uus Löwengrip toob maailma naisteni ilutooted, mis on ühelt poolt toodetud maailma luksus- ja apteegikosmeetika standardeid järgides, teiselt poolt aga kasutajate juhitud ja naiste endi soovitatud.

Ma tahan ainult tippkvaliteediga ilutooteid, mis oleks nii nahasõbralikud kui ka päriselt tõhusad,” ütleb Isabella Löwengrip, omanimelise ilu- ja äriimpeeriumi looja.

Samal ajal kui brändi looja Isabella Löwengrip iganädalaselt oma 1,5 miljoni lugeja ja brändi jälgijaga suhtleb ja neilt tagasisidet ootab, käib tootearendus Rootsi laborites ja toodete testimine ning suurandmete analüüs, et tulla välja kõige vingemate juukse- ja nahahooldustoodetega. See on Rootsi ilubränd, mida draivivad kõik Löwengripi kasutajad, kes annavad tagasisidet toodete tõhususe, omaduste ja tulevikutoodete osas. Moodsad kommunikatsioonilahendused ja kõrgtasemel tootmine ainult Rootsis teevad sellest uue-kooli ilubrändi, kus otsused sünnivad sageli sotsiaalmeedia abil ning viiakse ellu tippkeemikute poolt.

Löwengripi tooted on multifunktsionaalsed – see on osa meie innovatsioonist. Ma tahan, et moodne töötav naine saaks oma aega maksimaalselt kasutada. Iluprotseduurid peavad olema kiired, lihtsad ja väga tõhusad – ainult nii saavutad efektiivsuse ja tasakaaluka elu, kuhu mahuvad nii pere, hobid kui ka töö. Ilu ei pea võtma kaua aega,” räägib 2018. aasta Rootsi mõjukaim naisettevõtja Isabella Löwengrip.

Löwengrip on ettevõtte, mis on ilutööstuses revolutsiooniline – läbipaistev, demokraatlik ja aus ning õrn ka keskkonna vastu. Kui Löwengripi ettevõttes tekib idee ja sellest areneb tootearendus, siis tehakse kõigepealt selgeks, kuidas neid asju nö “tavaliselt” tehakse ja seejärel hakatakse leiutama oma teekonda kaasates ka brändi jälgijad.

Me tahame teha peaaegu alati ja peaaegu kõike teistmoodi – kiiremini, paremini, innovatiivsemalt – kui ilutööstuses seni tehtud on,” ütles Isabella Löwengrip sel kevadel oma jälgijatega hommikusöögilauas kohtudes.

Kõik uued tooted peavad tegema kasutaja elu paremaks
Võrreldes Löwengrip Care & Color brändiga on uus Löwengrip täiustanud toodete koostiseid (muutnud lõhnu kas tugevamaks või nõrgemaks, vähendanud veesisaldust või allergeenide hulka), muutnud pakendeid (näiteks näosprei tuleb pihustist välja õrnemalt, kuid suurema ulatusega), ning valikusse lisanud innovaatilised tooted pre- ja probiootikumidega sarjast Healthy Glow (naha elastsust suurendav kehakreem, beetakaroteeniga dušigeel, nahka elustav koorija ja uue lõhna ja koostisega roll-on antiperspirant). Selleks, et õrn ja hele põhjamaine nahk jääks päikesest kahjustamata, soovitavad Rootsi ilueksperdid päevitamise asemel kasutada isepruunistavaid näotilkasid (Self-Tan Drops) ja kehaudu Luminous Bronze sarjast. Näotilgad on täiesti uus kontseptsioon, kus 2-5 tilka tuleb pipetiga lisada oma tavapärase näokreemi hulka ning järk-järgult tekib kaunis, ühtlane ja loomulik jume. Lisaks tuli Löwengrip välja kiiresti südameid võitva proteiini-juuksehooldussarjaga. Proteiinišampooni ja -palsami võlu tunned neid tooteid kasutades – juuksed hoiavad paremini, neid on lihtne soengusse seada ja neid on rohkem.

Löwengripi bränd mängib ilumaailmas iseenda kehtestatud reeglite järgi
Meie usume, et naine, kes lubab olla uus Richard Branson on päris hea inspiratsioon – sinu ülesanne on vaid mõelda, kuhu sina teel oled ja oma unistused teoks teha. Kui tahad ka meile või toodete kohta tagasisidet anda, siis kirjuta info@scandinavianbrands.ee või jäta kommentaar Loverte e-poes toote juurde, mida oled proovinud.

Hoia end kursis Instagram – @lowengripeesti ja Facebook – LowengripCareColorEesti.

Meie tiim koos Isabellaga uue Löwengripi hommikusöögil Stockholmis